Последни новини

10-09-2021
Новини Новини

Компаниите търсят все повече разнообразни офис решения за своите служители

Ето какво сподели Мария Тантилова, маркетинг и лизинг мениджър на комплекса, по темата за свободните офис пространства.

 

1.     Кои са най-често търсените офиси от компаниите?

Едно от основните изисквания на компаниите при избор на офис е площите да са завършени и готови за лесно и бързо нанасяне. Важен елемент е помещенията да са добре осветени, като се предпочита естествена светлина. Наемателите държат сградите да са с модерен интериор, с ефективна вентилационна система, достатъчно места за паркиране и повече удобства като заведения, магазини, автомивки и други, улесняващи ежедневието на служителите им.

 

2.     Как пандемията се отрази на наемите на офиси?

Противно на очакванията, пазарът на офис площи в София расте, а с него и конкуренцията в сектора. Ограниченията, наложени от пандемията с Covid 19, доведоха до трайни промени и при наемите на офиси.

София Еърпорт Център отговаря на кризата с гъвкави работни пространства и уникални удобства, както и с подобряване на общите площи, външната и вътрешната среда в комплекса.

„The Flex-R Lounge“ е първата стъпка от мащабното преустройство и подобрение на общите части в бизнес комплекса, а именно инициативата Re:Share. Мащабният проект е вдъхновен от идеята за комфорт и домашен уют, внесени в офисната среда на служителите и ще генерира общо 150 нови работни станции. Новото пространство  the Flex-R Lounge  е част от офис сграда А2, която е носител на Gold LEED Certificate.

 

3.     Какво предлага Sofia Airport Center на новите наематели?  

София Еърпорт Център има висока заетост - 98%, а свободните офис площи, които предлагаме, са от клас „А“ и „В“, с ефективни функционални етажни разпределения, които позволяват огромен набор от многофункционални конфигурации.

Наемателите - нови и настоящи, имат възможност всеки ден да се наслаждават на 5000 кв.м. богато озеленена паркова среда, пешеходни пътеки и нашето „бижу“ - езерото. Всички усилия, насочени към подобряване на пространството са в името на хората и тяхната здравословна и безопасна среда на работа.

От чисто търговска гледна точка се стремим да предлагаме изгодни условия за наем. Комплексът предлага гъвкави работни места, насочени към компании, които искат да изпробват разнообразни решения за своите служители, без да наемат допълнителни офис площи.

 

4.     Какъв е профилът на наемателите в комплекса?

Наемателите на София Еърпорт Център са утвърдени местни и международни компании, лидери в своята област като информационни технологии, научноизследователска и развойна дейност, фармацевтични продукти, селскостопанско оборудване, хранително вкусова индустрия, индустрия за красота, дистрибуция, лека промишленост, логистика и други. Смело можем да заявим, че с нашите партньори успяхме да изградим общност от модерни и отговорни компании, успешно предлагащи на служителите си хармонична атмосфера на работа.

 

5.     С какви свободни площи разполага София Еърпорт Център?

В момента можем да предложим помещения от най -висок клас "А", с обща площ 2420 м2, които се намират в сграда А2. Двата офиса, разположени на приземния етаж, съответно от 327 кв.м и 212 кв.м, са много светли и могат да се комбинират в едно помещение. В офисната част на нашия логистичен център можем да предложим 1347 кв.м офиси от клас Б. В зависимост от изискванията на наемателите, можем да предложим разнообразни видове площи - между 180 кв.м. и 297 кв.м.

 

6.     Какви са основните предимства на площи от клас „А“ и „Б“ в София Еърпорт Център?

София Еърпорт Център е един от най-големите офис проекти в София, разположен върху парцел от 120 000 кв.м и 45 000 кв.м. застроена площ. Моите колеги и аз успяхме да създадем и предлагаме напълно различна атмосфера от другите бизнес центрове, характеризираща се с уникална среда и общност. Ceres, нашият екип за управление на имоти в София Еърпорт Център, е напълно интегрирана компания на услуги за управление на недвижими имоти, която работи в България, Полша, Румъния и Чехия, като използва своя опит и най -добри практики, за да предложи на съществуващите и бъдещите наематели максимален комфорт при работа, така че всеки да се чувства в безопасност.


Представени новини

Nidec е новият наемател в София Еърпорт Център, глобалната компания стъпва за първи път на българския пазар
21-07-2022
Новини Новини

Nidec е новият наемател в София Еърпорт Център, глобалната компания стъпва за първи път на българския пазар

София Еърпорт Център подписа договор с Nidec Elesys Europe, дъщерна компания на Nidec Corporation, японски производител и дистрибутор на електрически мотори.

прочетете повече
Sofia Airport Center получи сертификат за безопасност SafeGuard
04-11-2021
Новини Новини

Sofia Airport Center получи сертификат за безопасност SafeGuard

Sofia Airport Center е един от първите офис комплекси в България, който получава сертификат и знак за безопасност SafeGuard от международния лидер в тестването, инспекцията и сертифицирането Bureau Veritas.

прочетете повече
Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?
31-07-2021
Новини Новини

Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?

Летните месеци подлагат на изпитание мотивацията за работа и на най-целеустремените служители. Горещото време и отпуските не помагат много за по-доброто организиране на работата, а и ковид ограниченията още възпрепятстват масовото връщане в офиса. Как се поддържа работен ритъм във време за ваканция? Ние мислим, че с някои малки промени могат да се получат значителни подобрения: 

прочетете повече
5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата
20-07-2021
Новини Новини

5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата

Основните характеристики за избор на офис сграда под наем бяха локация, достъпност, разпределение на работните помещения и площи.

прочетете повече
Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
18-07-2021
Новини Новини

Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни

С отпадането на епидемиологичните ограничения екипите постепенно се връщат в офис среда и настроението е повече от приповдигнато. Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година? COVID донесе промени – не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.

прочетете повече
Hot desking или как ще работим в офиса от 2021 нататък
14-05-2021
Новини Новини

Hot desking или как ще работим в офиса от 2021 нататък

След месеците, в които работните места бяха пусти, служителите постепенно се завръщат в офисите, но всъщност нищо вече не е същото - нито служителите, нито офисът, защото пандемията промени всичко и всички.

прочетете повече
Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера
06-05-2021
Новини Новини

Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера

Офис средата навлиза в нова ера и това повдига някои въпроси пред наемодателите на бизнес сгради, управителите на имоти, инвеститорите, наемателите, консултантите, а именно всички участващи в процесите на недвижимите имоти.

прочетете повече