Последни новини

20-07-2021
Новини Новини

5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата

Откакто начинът на работа се промени кардинално, заради ограничителните мерки, характеристиките на идеалния офис се промениха. Самите служители си дадоха сметка, че хармоничното съжителство между личния и служебния живот е напълно възможен, стига да имат условията за това.

Собствениците на компаниите, които се грижат за благоденствието на своите служители, вече обръщат специално внимание на съпътстващите услуги и обекти в офис сградата, когато избират новия дом на компанията си.

Ето кои са някои от най-търсените допълнителни услуги в една добре управлявана офис сграда, подходяща за работно място в пост-ковид ерата:

Паркинг за велосипеди и баня

Възможността да се ходи на работа с велосипед винаги e привличала хората с еко-самосъзнание и загрижени за здравето си. Пречката, повече хора да ходят на работа с колело обаче, често е липсата на подходящо и сигурно място за паркиране на колелото и липсата на баня, в която да се приведат във вид, подходящ за офис.

Големите офис сгради като SAC имат достатъчно пространство, за да създадат този тип удобство за своите наематели. Уредено е, както паркирането на велосипедите, така и място за освежаване преди преминаването към офис средата.

Ресторанти с качествена храна

Храната е здраве и яденето на крак и пред компютъра вече не е опция за служителите. Изобилието от възможности за здравословна храна в близост до офиса или обратното – липсата на алтернатива за добър обяд, понякога може да е разликата между това да се наеме ценен специалист или той да откаже предложението за работа.

Кокетните ресторантчета в близост до офиса имат още една роля – те помагат за неформалното общуване на служителите и им дават възможност да вмъкнат лична среща между 9:00 и 17:00, за да постигнат онзи баланс, за който стана дума в началото – хармонията между личен живот и работа.

“Когато обядваме в ресторантчетата до SAC , сякаш моментално излизаме в отпуска. Имаме гледка към парка, простор и изобилие от вкусна храна – точно като на почивка”, споделят служители.

Химическо чистене от врата до врата (или до работното място)

Когато денят е изпълнен със служебни задължения, човек се чувства по-спокоен, когато може да повери повече от личните си ангажименти на професионалисти.

А когато услугата е налична в офиса, улеснението е още по-голямо, защото се спестява време. Такива са например услугите за химическо чистене като Dry Cleaning Ultra в SAC, които взимат и предават дрехите от работното място в сградата.

Грижа за автомобила

Когато автомобилът е предпочитаният начин за транспорт до офиса, е много по-удобно да има кой да се погрижи за него докато служителят е на работа. Наличието на автомивка за електромобили в подземния паркинг е още една стъпка към подобряване на благоденствието на служителите.

Друга търсена услуга, свързана с автомобилите, е наличието на зарядна станция за електромобили. Като се има предвид, че сме на прага на следващата ера в транспорта и хибридните автомобили са все по-предпочитани, улеснението за собствениците на такива коли е наистина от значение.

Чувството за принадлежност

Онова, което ни липсва най-много по време на изолацията, е общуването с хората и чувството за принадлежност към екипа и компанията. За щастие, общуването на живо отново е възможно и е особено важно компаниите да поддържат и задълбочават това чувство за принадлежност.

Добра стъпка е да се провеждат по-често лични срещи между екипите или да се раздадат карти за лоялност, които дават отстъпка за различни марки и магазини.

Ако има едно положително нещо, което COVID ни научи за начина, по който работим, то е, че сме по-продуктивни и полезни за компанията, когато успяваме да съчетаваме по-балансирано личния и служебния си живот. Когато офисът предлага такива условия, няма никаква пречка човек да се върне с желание отново на работа.


Абонирайте се за нашия бюлетин


Сходни новини

VR обиколка на SAC
30-10-2020
Новини Новини

VR обиколка на SAC

За нас е изключително удоволствие да ви поканим да разгледате няколко 360 градусови VR панорами на SAC.

прочетете повече
Участниците в BaREc обсъждат промени в данъчното облагане на инфраструктурата, свързани с проекти за недвижими имоти
25-11-2013
Новини Новини

Участниците в BaREc обсъждат промени в данъчното облагане на инфраструктурата, свързани с проекти за недвижими имоти

Асоциацията на собствениците на търговски сгради в България предложи промени в съществуващата данъчна система за инвеститори, които изграждат инфраструктура за своите проекти за недвижими имоти.

прочетете повече

Представени новини

Nidec е новият наемател в София Еърпорт Център, глобалната компания стъпва за първи път на българския пазар
21-07-2022
Новини Новини

Nidec е новият наемател в София Еърпорт Център, глобалната компания стъпва за първи път на българския пазар

София Еърпорт Център подписа договор с Nidec Elesys Europe, дъщерна компания на Nidec Corporation, японски производител и дистрибутор на електрически мотори.

прочетете повече
Sofia Airport Center получи сертификат за безопасност SafeGuard
04-11-2021
Новини Новини

Sofia Airport Center получи сертификат за безопасност SafeGuard

Sofia Airport Center е един от първите офис комплекси в България, който получава сертификат и знак за безопасност SafeGuard от международния лидер в тестването, инспекцията и сертифицирането Bureau Veritas.

прочетете повече
Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?
31-07-2021
Новини Новини

Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?

Летните месеци подлагат на изпитание мотивацията за работа и на най-целеустремените служители. Горещото време и отпуските не помагат много за по-доброто организиране на работата, а и ковид ограниченията още възпрепятстват масовото връщане в офиса. Как се поддържа работен ритъм във време за ваканция? Ние мислим, че с някои малки промени могат да се получат значителни подобрения: 

прочетете повече
5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата
20-07-2021
Новини Новини

5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата

Основните характеристики за избор на офис сграда под наем бяха локация, достъпност, разпределение на работните помещения и площи.

прочетете повече
Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
18-07-2021
Новини Новини

Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни

С отпадането на епидемиологичните ограничения екипите постепенно се връщат в офис среда и настроението е повече от приповдигнато. Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година? COVID донесе промени – не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.

прочетете повече
Hot desking или как ще работим в офиса от 2021 нататък
14-05-2021
Новини Новини

Hot desking или как ще работим в офиса от 2021 нататък

След месеците, в които работните места бяха пусти, служителите постепенно се завръщат в офисите, но всъщност нищо вече не е същото - нито служителите, нито офисът, защото пандемията промени всичко и всички.

прочетете повече
Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера
06-05-2021
Новини Новини

Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера

Офис средата навлиза в нова ера и това повдига някои въпроси пред наемодателите на бизнес сгради, управителите на имоти, инвеститорите, наемателите, консултантите, а именно всички участващи в процесите на недвижимите имоти.

прочетете повече