Последни новини

06-05-2021
Новини Новини

Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера

Глобалните тенденции показват, че служителите на компаниите започват да се връщат в работното пространство, дори ако това се случва постепенно и включва възможности за хибриден модел на работа.

Какво точно имаме предвид, когато говорим за гъвкави работни пространства? Това ли са възможностите за гъвкав наем и адаптивни условия за наем - персонализирани за различни срочни периоди или според промените в наетото пространство? По -често от всякога фокусът е върху психическото и физическото здраве на служителите, клиентите и партньорите, които посещават офиса. В новия бизнес речник „гъвкавост“ означава „адаптивност“ и съчетава атмосферата и цялостното усещане за „в офиса“. Това е връзката между концентрацията по време на работния процес, комфорта и здравословния начин на живот. Безопасността по време на работа е приоритет за компаниите, но и за големите бизнес центрове, които търсят решения, които да отговарят на изискванията на пост-епидемичния социален ред.

„В тази нова ера говорим за нов начин на мислене. - Ерик Асимакопулос, управляващ партньор на Revetas Capital, инвестиционен консултант в недвижими имоти за портфейл Fund II, който включва Sofia Airport Center, е сигурен - Комуникацията с екипа в онлайн чат стаите не може да бъде напълно възнаграждаваща. Хората трябва да се виждат, да си взаимодействат. Като екип работим по много съвместни проекти и идеи и е много трудно да се осъществи творческият процес само чрез екрана. Не можем да изграждаме взаимоотношения само чрез екрана. Връзките, които човек създава на работното място, са от съществено значение за бъдещата му реализация. Младите служители искат да се развиват и това зависи от начина, по който ги наставляваме и обучаваме. Докато преминават към кариерната си стълба, те ще продължат да подхранват тези взаимоотношения, отношения, които продължават да живеят във времето и по този начин изграждаме нашата социална мрежа. Това не може да се случи, ако не се изправим лице в лице с хората в нашия екип. "

Той добавя: „Новата офис реалност трябва да се разглежда от три различни гледни точки: технология, дизайн и екологични решения. Като експерти в областта на недвижимите имоти ние носим отговорността да предоставяме тези решения, да демонстрираме ангажимента си към наемателите, а гъвкавостта се превръща в това, което можете да дадете на вашите клиенти и техните служители в целия комплекс. Офисната среда трябва да бъде среда, която е възможно най -близка до домашната, която включва природа, външни зони, среда, която позволява на хората да действат по -естествено и да имат възможност да работят извън кабината си. SAC е в уникална позиция да предложи тези условия на служителите, поради позиционирането си, зелената среда и технологичните и дизайнерски трансформации, които започнахме в бизнес парка ”.

Три проекта са в процес на изграждане и се очаква да бъдат финализирани до края на годината. Те включват активиране на общите зони в сграда А2, подобряване на парковата среда чрез добавяне на допълнителни беседки и изграждане на фитнес  на открито, като по този начин се създават 150 мобилни работни станции. Ерик Асимакопулос уточнява, че благодарение на трансформацията на площите, като същевременно има 1500 служители в сградата, плътността в офиса може да бъде намалена с до 10%.

Един от най -зелените бизнес комплекси в София има парк с беседки, открит фитнес в строителство и други удобства, обслужващи нуждите на наемателите. Служителите са освободени от задължението да работят само от стаята или бюрото си. Корпоративната среда вече не работи стриктно. Синхронизацията между технологични и дизайнерски решения за адаптация помага за ефективно използване на околната среда на работното място. Той включва докосване на природата, което увеличава производителността, фокуса и концентрацията. Служителите могат да излязат навън, да работят в беседките на открито, заобиколени от зеленина и чист въздух. Всяка област от това пространство е технологично осигурена, за да бъде оперативно ефективна.

Пространството Flex-R е интериорната реализация на иновативните решения, разработени от Sofia Airport Center. Планира се проектът да бъде завършен и да започне работа края на юли. Той включва добавяне на работни станции в общите части, зелени зони и домашна атмосфера. Включвайки иновативни концепции, бизнес центърът определя тенденции, които ще направят офис преживяването по -пълноценно. „Това е част от предизвикателствата на новата реалност - тя се нуждае от нови вдъхновяващи идеи и лидери, които имат смелостта да ги осъществят“, заключава Ерик Асимакопулос.


Сходни новини

VR обиколка на SAC
30-10-2020
Новини Новини

VR обиколка на SAC

За нас е изключително удоволствие да ви поканим да разгледате няколко 360 градусови VR панорами на SAC.

прочетете повече
Участниците в BaREc обсъждат промени в данъчното облагане на инфраструктурата, свързани с проекти за недвижими имоти
25-11-2013
Новини Новини

Участниците в BaREc обсъждат промени в данъчното облагане на инфраструктурата, свързани с проекти за недвижими имоти

Асоциацията на собствениците на търговски сгради в България предложи промени в съществуващата данъчна система за инвеститори, които изграждат инфраструктура за своите проекти за недвижими имоти.

прочетете повече

Представени новини

Nidec е новият наемател в София Еърпорт Център, глобалната компания стъпва за първи път на българския пазар
21-07-2022
Новини Новини

Nidec е новият наемател в София Еърпорт Център, глобалната компания стъпва за първи път на българския пазар

София Еърпорт Център подписа договор с Nidec Elesys Europe, дъщерна компания на Nidec Corporation, японски производител и дистрибутор на електрически мотори.

прочетете повече
Sofia Airport Center получи сертификат за безопасност SafeGuard
04-11-2021
Новини Новини

Sofia Airport Center получи сертификат за безопасност SafeGuard

Sofia Airport Center е един от първите офис комплекси в България, който получава сертификат и знак за безопасност SafeGuard от международния лидер в тестването, инспекцията и сертифицирането Bureau Veritas.

прочетете повече
Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?
31-07-2021
Новини Новини

Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?

Летните месеци подлагат на изпитание мотивацията за работа и на най-целеустремените служители. Горещото време и отпуските не помагат много за по-доброто организиране на работата, а и ковид ограниченията още възпрепятстват масовото връщане в офиса. Как се поддържа работен ритъм във време за ваканция? Ние мислим, че с някои малки промени могат да се получат значителни подобрения: 

прочетете повече
5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата
20-07-2021
Новини Новини

5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата

Основните характеристики за избор на офис сграда под наем бяха локация, достъпност, разпределение на работните помещения и площи.

прочетете повече
Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
18-07-2021
Новини Новини

Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни

С отпадането на епидемиологичните ограничения екипите постепенно се връщат в офис среда и настроението е повече от приповдигнато. Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година? COVID донесе промени – не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.

прочетете повече
Hot desking или как ще работим в офиса от 2021 нататък
14-05-2021
Новини Новини

Hot desking или как ще работим в офиса от 2021 нататък

След месеците, в които работните места бяха пусти, служителите постепенно се завръщат в офисите, но всъщност нищо вече не е същото - нито служителите, нито офисът, защото пандемията промени всичко и всички.

прочетете повече
Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера
06-05-2021
Новини Новини

Гъвкаво работно пространство - офисът на новата ера

Офис средата навлиза в нова ера и това повдига някои въпроси пред наемодателите на бизнес сгради, управителите на имоти, инвеститорите, наемателите, консултантите, а именно всички участващи в процесите на недвижимите имоти.

прочетете повече